ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


לאקי מן
אסף אבידן והמוג'וז מוציאים את שיר הנושא מתוך אלבומם האחרון Poor Boy/Lucky Man ומוכיחים שוב שמדובר באחד מהרכבי הרוק המשובחים בעולם
מערכת שירונט 20/10/2009
 

את אלבומם השלישי Poor Boy/Lucky Man החליטו אסף אבידן והמוג'וס להוציא בשתי גרסאות שונות ולהשאיר קהל לבחור האם הוא מרגיש Poor Boy או Lucky Man. הקהל, ברובו, הלך על הגרסא האופטימית יותר. סביר להניח שזו גם הייתה הבחירה שאבידן בעצמו היה עושה לאור התקופה הטובה שעוברת על הלהקה שחתמה לפני כמה חודשים חוזה בענקית המוזיקה סוני-קולמוביה, סיימה סיבוב הופעות מצליח בחו"ל, ואלבומם החדש (שיצא בינתיים רק בארץ) זכה להצלחה מסחרית וביקורות נלהבות.

בימים אלה הלהקה מוציאה את שיר הנושא מתוך האלבום. "השיר, כמו האלבום בשלמותו", אומר אסף, "עוסק בהבנה שאין אמת אחת אובייקטיבית ומוחצת, אפילו לא כשמדובר בעצמך. זוהי קבלה של התהומות האפלים באישיות שלנו יחד עם הצדדים הבהירים יותר, והתובנה שאין טוב ורע מוחלטים, אלא שחיים בוגרים מורכבים ומוכתמים בגווני אפור אינסופיים. מה שפעם היה נראה כנורא, היום יכול להיתפס כברכה, ומה שאיש אחד רואה כתענוג, אדם אחר יכריז כסבל.הבחירה של כל אחד מאיתנו איך לשפוט את אותה הסיטואציה, היא לפעמים יותר חשובה מהסיטואציה עצמה".

 

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
3. אדירים
21/10/2009 - 00:47
מאת ואו
מוכשרים אחד אחד
2. האיש הזה
20/10/2009 - 15:57
מאת שיר
זו ההוכחה האמיתית שכסף יכול לקנות כל דבר.
1. שלמות
20/10/2009 - 14:49
מאת שרהלילולו
הקול המצמרר הזה,והמילים....
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.