ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


סוגרים שבוע
ביונסה וליידי גאגא במפגש פסגה, נורה ג'ונס מוציאה אלבום חדש, פול מקרטני מקבל כבוד מאובאמה, וכמו תמיד יש חדש גם בגזרת מייקל ג'קסון. מסכמים שבוע במוזיקה
מערכת שירונט 19/11/2009
 

שיר הלל לדור השלישי וחצי 
מכירים את החוק המתמטי שקובע שממינוס ומינוס נהיה פלוס? ובכן, מליידי גאגא וביונסה נהיה קליפ חדש, והוא עמוס בהומאז'ים מקדמי אפילפסיה ל"כלבי אשמורת", פלאשדנס ועוד כמה. השיר, אם אפשר לכנות את הדבר הזה ככה, נקרא Video phone וכולל שורות מחץ כמו Watch me on the video phone. טוב, לפחות אי אפשר להגיד שלא שמו לנו את האמת בפנים.

נורה לא נופלת
נורה ג'ונס, אחת הזמרות המצליחות בעולם בעשור האחרון, הוציאה השבוע אלבום חדש, רביעי במספר בשם The Fall, בו היא מרחיבה קצת את הסאונד הג'אזי שלה לטובת בלוז-רוק. לכבוד יציאת האלבום נורה מסתובבת לה בתוכניות האירוח השונות וקפצה גם לאי הבריטי לביקור אצל המנחה האגדי ג'ולס הולנד ונתנה ביצוע חי לשיר החדש Chasing Pirates. 

המי יופיע בסופרבול? 
בעוד סטיבן טיילור מנסה לזחול חזרה ללהקה הכי אוברייטד בכל הזמנים (המכונה גם אירוסמית'), חברי הלהקה האחרים חושדים שהוא חזר להשתמש בסמים ובאופן כללי לא נראה כמו שיא השפיות. מצד שני, להקה ותיקה אחרת מוכיחה איך  עושים את זה נכון – המי יופיעו בסופרבול הקרוב וילכו בעקבותיהם של לא מעט קאליברים מתבגרים אחרים. הופעות המחצית בשנים האחרונות של אירוע הספורט הנצפה בעולם כללו את ברוס ספרינסגטין, פול מקרטני, פרינס וטום פטי.

חיפושית לבנה 
אוזי אוסבורן, איש שפעם קיבל כבוד על זה שאצלו כל שבת היא שחורה והיום בעיקר מתפקד על תקן הדוד ההזוי מהטלוויזיה, ממש רצה שפול מקרטני ינגן באס באחד מהשירים שלו. מקרטני סירב בנימוס, אולי בגלל שהוא צריך לשמור על התדמית הממלכתית שלו לאחר שנודע לו כי יקבל את פרס גרשווין למוזיקה באביב 2010 בוושינגטון. אנחנו מניחים שזה בעיקר תודות לשירים מהסוג הזה:

השומרת אחי אנוכי?
סוף מעשה במחשבה תחילה, או במלים אחרות פתחנו בסופרבול ולכן נסיים בג'נט ג'קסון שמאז אותה תקרית שד מפורסמת עושה ככל יכולתה לייצר תדמית של בחורה מהוגנת, מבולבלת שברירית ועמוסת קשיי התמודדות. הפעם היא מתעקשת להידחף לפינתו השבועית של האח מייקל, שלטענתה סבל מבעיית סמים שהיא – היא! – אבחנה. שאלו אותה למה היא לא ניסתה לעזור לו בנושא, וג'נט השיבה שהיא רצתה אבל הוא דחה את העזרה והיה בהכחשה לגבי העניין. כדי לנקות את עצמה סופית מיהרה ג'נט להאשים את רופאו של מייקל במותו. במקרה, או שלא במקרה, השבוע גם יצא אוסף להיטים חדש לג'נט שכולל את הסינגל Make Me. אין על התזמון של משפחת ג'קסון המורחבת.  

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.