ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


ניפגש בפארק
אלטון ג'ון ופיקסיז זה נחמד, אבל גיא ניב הכין את רשימת המופעים שתהפוך את שנת 2010 לבלתי נשכחת באמת. מי מרים את הכפפה?
מערכת שירונט 21/01/2010
 

ברוס ספרינגסטין
הבוס, הגבר, המלך האמיתי של עולם המוזיקה בכלל וההופעות החיות בפרט. אין עוד איש ברוק העולמי שעובד כל כך קשה כל יום ובמשך כל כך הרבה שנים בשביל הקהל שבא לראות אותו יהיה מרוצה. ספרינגסטין נתן ב-2009 סיבוב הופעות מחשמל בכל רחבי ארה"ב ובהרבה ממדינות אירופה – והגיע הזמן שנראה את האנרגיות שלו ושל האיסטריט באנד גם בתל אביב. אם הוא ישתכנע לבצע גם כאן ערב אחרי ערב אלבומים בשלמותם בהופעות בק טו בק אנחנו מוכנים לשנות את שמו של פארק הירקון למדולנדס, אבל גם אם לא נהיה אסירי תודה לשאוג יחד איתו המנונים כמו Born To Run או לבכות קולקטיבית ב-Point Blank.

פרל ג'אם 
פרל ג'אם נמצאת בדרכים בסיבובי הופעות כל כך הרבה, שזה קצת מפתיע שהם לא הגיעו לכאן ולו בעקבות טעות בדרך. נישאים על רוח גבית חזקה של האלבום המצויין Backspacer שאף הוכתר כאן כאחד מאלבומי העשור, אדי וודר וחבורתו המגובשת חרשו את העולם בחצי השני של השנה – הם היו בקנדה, אנגליה, הולנד, גרמניה ארה"ב ואפילו אוסטרליה וניו זילנד. הלהקה מסיאטל גם נהנית מבסיס אוהדים רחב בארץ, והופעותיה נחשבות לכה מעולות שעשרות מהן יצאו על אלבומים רשמיים. בישראל אפילו אין טיקטמאסטר, קונגלומרט הכרטיסים שוודר – איש חכם עם הרבה אידיאולוגיות - נלחם בו עד חורמה.

ניק קייב 
בשנות ה-90 לא יכולת ללכת למכולת בישראל בלי להיתקל בניק קייב בדרך. האיש הופיע פה בארבעה טורים שונים, יותר מרוב האמנים הישראלים גם יחד – והוא אכן הפך לאחד האמנים הכי אהובים כאן, בטח בהתחשב בעובדה שהאלבומים שלו הם לא בדיוק פופ לכל המשפחה. אבל מאז, כבר יותר מעשור האוסטרלי המטורלל לא היה בישראל (להוציא ביקורים פרטיים. הוא מאוד אוהב אותנו משום מה) וההפסד כולו שלנו. לא אכפת לי אם הוא יגיע במסגרת פרוייקט Grinderman שלו או עם הזרעים הרעים – העיקר שנוכל לראות אותו מבצע משהו משלל האלבומים המצויינים שהוא הוציא בשנים האחרונות. תנו לאהבה להיכנס.

רד הוט צ'ילי פפרז 
עוד להקה שיש הרבה מאוד אנשים שמחכים לראות אותה כאן, ופונה לכל כך הרבה סוגי אוכלוסיה של אוהבי מוזיקה, שכל הכרטיסים יהיו סולדאאוט בקלות. יש אפילו עצומה באינטרנט למען הבאת הלהקה, שהגיטריסט הראשון שלה הלל סלובק ז"ל היה חיפאי במקור, לארץ הקודש ולפני כארבע שנים זה גם כמעט קרה אלא שבגלל המצב הבטחוני הקשה דאז בוטל האירוע שתוכנן כנראה להתקיים בפארק הירקון. הם אמנם היו בסוג של תקופת פרישה בשנתיים האחרונות במהלכה לאנתוני קידיס נולד בן וג'ון פרושיאנטה הודיע על עזיבה לטובת התמקדות בקריירת סולו, אבל הם כבר אישרו השתתפות בטקס הגראמי שייערך בסוף ינואר ויעמוד בסימן מחווה לניל יאנג – כך שמכאן הדרך למסע הופעות במזרח התיכון נראית אפשרית.

רולינג סטונס 
מבין כל הלהקות הגדולות שפועלות היום, זו ללא ספק הכי גדולה. כמעט 50 שנה על הבמות (נוסדו ב-1962!) הביאו את המקצוענות שלהם בלייב פרפורמנס לכדי שלמות, כמו שיודע כל מי שראה את Shine a Light, התיעוד המרשים של מרטין סקורסזה להופעה שלהם בסוף 2006. הם נכנסו עם מסע ההופעות הזה גם לספר השיאים של גינס, לאחר שהוכרז שהוא הרווחי ביותר בכל הזמנים עם הכנסות של 437 מיליון דולר. ולא בכדי – ג'אגר, ריצ'ארדס והחבר'ה נותנים את הכל בהופעות הענקיות שלהם, הן מבחינת רפרטואר של שירים אהובים (לסטונס לא חסרים כאלה) והן מבחינת אנרגיות ושלהוב יצרים. גם לגביהם היו שמועות על הגעה אפשרית לארץ בשנה שעברה, והם אולי עשו מיליארדים בהופעות סביב העולם, אבל הגיע הזמן שיהיו להם גם כמה שקלים בכיס.

קולדפליי
למעשה המשבצת הזאת הוקדשה לדייב מת'יוס באנד, אלא שתוך כדי הכנת הכתבה התבשרנו שהוא מגיע ולכן נעשה כאן שירות ציבורי ונשדל את הבאתם של חבורת הבריטים המשעממים, שאיכשהו הפכו ללהקה המצליחה בעולם. לדעתי האישית הם ממחזרים את עצמם כבר כמה שנים טובות, אבל עם הצלחה קשה להתווכח ומדובר כנראה בלהקה הכי חמה בעולם כרגע ויש לא מעט אנשים כאן שטוענים שהם עושים מוזיקה ממש טובה אז הנה דרך להראות שאנחנו מדינה מעודכנת שמביאה שמות גדולים בזמן אמת. גלגלצ תמיד מוכנים עם סופשבוע ספיישל לכבודם.

יו2
את ההופעה הקודמת שלהם כאן, לפני איזה 13 שנה, פספסתי ומאז הוויכוח הנצחי שניטש אם זו הייתה הופעה אדירה ואקסטרווגנטית או סתם מפגן פירוטכני נטול רגש לא יושב מעולם. עם הטורים המפוארים, מפוצצי האצטדיונים, עמוסי הסטים הענקיים שלהם זו תהיה חתיכת חוויה לשמוע את with or without you ושאר הרפרטואר הנצחי של בונו וחבורתו בפארק הירקון. אחרי ששברו שיאי צפייה ביוטיוב וניגנו על חומת ברלין, זה נראה מסוג היוזמות ששמעון פרס יוכל להרים אם יפנה למצפונו המפותח של הזמר האירי.

ביונסה
מדונה כבר הייתה, ליידי גאגא גם – ומספרים שהגברת נואלס היא הדבר האמיתי בז'אנר הפופ-סוכריות. יש לה אפילו 4 גראמי לכבוד זה בבית, ואחרי שבשנה שעברה היא הרוויחה 90 מיליון דולר – כנראה שלא מעט אנשים מבסוטים מההופעות של סשה פירס (שם הבמה שלה). חוצמזה, אולי נקבל גם את ג'יי-זי בהופעת אורח על הדרך.

בריטני ספירס
אצל בריטני אף פעם לא ברור מה צופן העתיד ולכן כל עוד היא על במות ולא מתחתנת/מתגרשת/נגמלת/פורשת כדאי להספיק להביא אותה לארץ כדי לראות איך נראית מקרוב תופעת פופ שמזמן חורגת מגבולות המוזיקה (שדווקא הרשימה באלבום האחרון).

דייר סטרייטס
עם גל האיחודים שפוקד את העולם וכלל כבר את פית' נו מור, הפינק פלויד ועכשיו הפיקסיז – למה לא לאחד גם את מרק נופלר והחברים? ההופעה שלהם בישראל לפני איזה 25 שנה נחשבת עד היום לאחד מאירועי השיא שהיו כאן, וזה יכול להיות ממש נחמד לשמוע שוב את סולטנס אוף סווינג או את הסולו הרצחני של MONEY FOR NOTHING על הדשא בפארק.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
5. קולדפליי
27/04/2010 - 18:40
מאת kerlplunk
תרדו מהם כבר!!! זה שהם נהיו פופולריים לא אומר שהם לא עושים מוזיקה טובה וייחודית.
4. חוווובה
25/01/2010 - 17:16
מאת אני
מיקה וגרין דיי חובההההה
3. ביונסה
23/01/2010 - 19:18
מאת אנונימי
מתיי ביונסה מגיעה לארץ?
2. וואי איזה יופי של הופעות! (ל"ת)
21/01/2010 - 00:45
מאת אבי
1. אין פה את מיוז?
21/01/2010 - 23:52
מאת אין פה את מיוז?
אין פה את מיוז?
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.