ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


כוכב נולד- סיכום שבוע 4
תוכנית שנות השמונים הייתה מוצלחת במיוחד, רק לא בטוח שיש לזה קשר לביקור של הפט שופ בויז באולפן
אלעד כהן/ מערכת שירונט 21/07/2009
 

1. שבוע 4 של כוכב נולד החל בסימן דארווינזם. משמע, החזק שורד ומתחרי הדרג השני  שרוצים להישאר במשחק חייבים להרים את הרמה. אלחי רפואה ואור קולנברג לא הצליחו לעשות את זה והלכו הביתה בצדק. רוני דלומי ודניאל תבורי הפנימו את האווירה יותר טוב מכולם ועשו את הקפיצה המתבקשת קדימה. ומי שעדיין מדשדשים הם דניאל ברזילי ואלירן דנינו שלא מצליחים להתרומם וכנראה יראו בקרוב מאוד את הדרך החוצה.
 
2. בקשר לברזילאי, צריך להגיד כמה מילים בגנות ההפקה: ראשית, כבר דיברנו הרבה על עניין הגיל, אבל 17 זה פשוט צעיר מידי בשביל כל הלחץ והעניין שגורר איתו כוכב נולד אולי שווה לעשות קאדר של כשרונות צעירים, לטפל בהם על אש קטנה איזה שנה-שנתיים, ואז להריץ אותם לתחרות. ואם כבר החלטתם להשתמש בהם, קצת יותר פיקוח לא היה מזיק, גם ברמה המוזיקלית. לתת לברזילאי לעלות עם "שתי אצבעות לצידון" זה לשלוח אותו עם מכונית בלי ברקסים לכיוון המצוק. לא היה לו שום סיכוי להינצל. 

3. ובאותה נשימה- תוכנית שנות השמונים הייתה המוצלחת ביותר העונה. אולי זה היה בהשפעת העשור המטופש ששחרר משהו אצל המתמודדים, או הביקור של הפט שופ בויז שהסיט מהם את הפוקוס, אבל נראה כי עשרות קילוגרמים ירדו מהכתפיים של המתחרים ולערב אחד הם פשוט היו עצמם, שזה אומר ילדים שאוהבים מוזיקה.

4. במצעד הטובים של הערב ניתן למנות את ולאדי שיחד עם חובי סטאר צריך לארוז ולשלוח לאירוויזיון הבא. שניהם אמנם זמרים סבירים ולא יותר אבל הם יודעים להופיע, והם משאירים הכל על הבמה. בעולם של כוכב נולד, השואו הטלוויזיוני הכי גדול בארץ בשבע השנים האחרונות, זה חייב להיות שווה משהו. עוד ברשימת המצטיינים: מיי שרשמה עוד ביצוע טוב, דניאל תבורי שנראה כאילו הצליח להבין סוף סוף איפה הוא נמצא, ומורן מזוז וראם שמתפקדים כבאנקר של התוכנית, לטוב ולרע.

5. ודבר אחד לסיום: נדמה כי השנים האחרונות בהם הקדיש את עצמו צביקה הדר להנחייה והפך למעין גננת ששומרת על המתמודדים ומגשרת בין השופטים פגמה קשות ביכולות שלו לנהל דיון. גם מול גידי גוב וגם מול הפט שופ בויז הדר מצא את עצמו מגמגם, שותק ונבוך, ניצב במקום מוזר, בו החיוך המוכר והג'סטות הקטנות לא מספיקות. הדר חייב לצאת מהשבלונה. לקחת סיכון. זו עצה שנותנים למתמודדים בדר כלל, אבל נראה שהיא תקפה גם למנחה, כי הגיע הזמן להתחיל לחשוב קדימה, על היום שאחרי.

כוכב נולד- סיכום הפרקים הקודמים

דברו על זה בפורום כוכב נולד 7

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
4. חובי סטאר
31/07/2009 - 14:05
מאת חסוי
חובי סטאר הוא שולט אני פשוט לא מבינה איך הדיחו אותו יש לו קול כלכך יפה פשוט מקסים אני מקווה שהוא יחזור בגלגל הצלה
3. דורון
25/07/2009 - 11:02
מאת מיי פיינגולד
מיי פיינגולד היא זמרת נדירה , ולכן חייבים לשמור עליה . קיימים מספר זמרים שכלל לא ראויים לזכות , כמו למשל : דניאל ברזילאי שעדין לא די מקצועי , עומר אדם שהוא די חסר ניסיון וראם כהן שלא מחדש דבר בביצועיו .
2. ששש....מה אתם מבינים?!
21/07/2009 - 21:43
מאת אני (:
תקשיבו זה הכי לא נכון לירן רידגש אותי מאווד בערב הזה ..לדעתי הוא הצלע השלישית והוא גם יזכה אתם תראו מילה שלי.
1. שיר של ולאדי
21/07/2009 - 20:51
מאת ליאור
זה היה שיר יפה
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.