ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


קליפס
ג'סטין ביבר, קליס, אדם למברט והראפר הכי חם באמריקה בקליפים חדשים ושווים
מערכת שירונט 17/06/2010
 
 
בקושי חודש עבר מאז יצא הקליפ המשותף שלו ושל ג'יידן סמית כוכב "קראטה קיד" לשיר"Never Say Never", אבל ג'סטין ביבר לא ממש מתכוון לתת לעובדה הזאת לעצור אותו מלשחרר כבר עכשיו קליפ חדש נוסף לשמחת המעריצות. הפעם מדובר בגרסת הרמיקס של הזמר אשר (שהוא כזכור האיש שגילה אותו) ללהיט "Somebody To Love", שלקוחה מתוך אלבומו האחרון והמצליח "My World 2.0".

 

קליס – "4th Of July"

אחרי להיט המועדונים המושלם שהפיק לה דיוויד גואטה ("Acapella"), משחררת קליס סינגל שני וקצת יותר נגיש רדיופונית מתוך אלבומה החדש והמעולה "Flash Tone" כמו שאר חבריו לדיסק גם "4th Of July" מלהטט באזורי הדאנס והאלקטרוניקה ומוכיח סופית שקליס היא קודם כל זמרת מעולה שנותנת עבודה, גם בלי קשר לז'אנר המוזיקלי שמלווה אותה ברקע. לגבי הקליפ ההזוי משהו, אפשר בהחלט להתווכח.


קלי רולנד – "Everywhere You Go"

אם שאקירה וקיי-נאן יכולים, אז למה לא קלי רולנד? את שיר ההלל שלה למונדיאל היא אומנם משחררת באופן צנוע הרבה יותר כשלצדה כמה ראפרים אפריקאים עלומים שמהללים את היבשת על רקע מקצב ראגאטוני זול. למרות שלא מדובר בשיר המונדיאל הכי חלש (בטח לא שמעתם את זה של ר. קלי), אולי עדיף שתתרכז באלבום הסולו הקרב שלה שכבר ניפק שיר אחד מעולה עם דייויד גואטה.


בי.או.בי והיילי וויליאמס – "Airplanes"

גם אם השם לא מצלצל לכם מוכר, סביר להניח שאת  "Nothing On You" הלהיט המדבק של בי.או.בי וברונו מארס כבר יצא לכם לשמוע איפשהו, בטח כשהוא נטחן בהיסטריה גם אצלנו ברדיו הישראלי. באמריקה לעומת זאת כבר חוגגים בעיקר על "Airplanes", הסינגל השני והמעולה לא פחות מתוך אלבום הבכורה שלו, בו הוא מארח את היילי וויליאמס סולנית להקת הרוק הנחשבת "פאראמור"
חפשו ברשת גם את הרמיקס הגנוז של אמינם.


אדם למברט – "If I Had You"

כוכב העונה הקודמת של אמריקן איידול אומנם לא הפך למגה סופרסטאר כמו שכולם ציפו ממנו, אבל זה בטח לא ימנע ממנו לשחרר עוד סינגלים מתוך אלבומו הראשון והמאכזב "For Your Entertainment" בתקווה שהמצב ישתנה. עכשיו הוא משחרר עכשיו את הקליפ ל "If I Had You", הסינגל השלישי והקליט למדי שכתב לו מקס מרטין, האיש מאחורי להיטיהם הגדולים של בריטני ספירס וקלי קלארקסון. אולי זה יעזור.

 

 

 

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
6. adam lambert
11/07/2012 - 19:20
מאת dylen klin
o.k so i just wonna tall you that i love adam lambert and - really!......... and i knoe him good so his albom "for your Entertainment" his good so dond say that he or the song not good bey ; ( just know that g-o-o-d
5. גסטין ביבר!
28/07/2010 - 16:06
מאת demilovato10000
חולה עלייך. הקליפ שלו somebody to love מתה עליו ומעריצה שרופה.הלוואי שיבוא לארץ.
4. נער חלומותיי
30/06/2010 - 22:37
מאת מורן
ג'סטין את פשוט ילד חתיך ומושלם אני כול היום שומעת את השירים שלך אתה אהבת חיי אני ניראלי לא אומרת מספיק את האבתי אליך אתה ילד \נער \ גבר חלומותיי [דרך אגב אני הולכת לעופעה שלה בנוי-יורק אוהבת וחולה עליך מורן טרנר]
3. לג'סטין
29/06/2010 - 11:20
מאת גלינה
אוהבת אותך ג'סטין ביבר אתה חתיך ויפה חולמת אליך יפיופ שלי נשיקה נשיקה
2. גסטיןן ביברר♥♥
20/06/2010 - 20:01
מאת lielosh
אאווויי גסטינושש זזזההה מווששלםם כפרעליוו!!!
1. אדם למברט הוא לא הזוכה
19/06/2010 - 13:18
מאת כריס אלן הוא הזוכה!!!!
מי שכתב את הכתבה קודם כל תברר על הזמר לפני שאתה כותב !
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.