ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


נחשו מי חזר?
זה לקח לו כמה שנים, אבל אמינם סוף סוף מתאושש וחוזר לעצמו עם אלבום חדש ומעולה. ויש גם דואטים שווים עם ריהאנה ופינק
מערכת שירונט 23/06/2010
  דרוג המערכת
Recovery (2010)
דרוג הגולשים
 

זה כנראה לא הצעד הכי חכם בשביל אמן, להודות ששני האלבומים האחרונים שלו היו די קטסטרופה, אבל כשאמינם מוריד את התיק הזה מהגב שלו כבר ב "Talking 2 Myself" השיר השני והמעולה מתוך "Recovery", נורא קל לשכוח לו את הרגעים החלשים מ"אנקור" ("I was on drugs") ומ"רילפס" ("I was flushing 'em out ") ולהתחיל ליהנות מהאלבום הכי טוב שלו בשש השנים האחרונות.

למזלם של המעריצים הוא החליט לרדת די מהר מהרעיון של דיסק ההמשך ל"רילפס" ששכב אצלו גמור באולפן (קטעים ממנו שמענו במהדורה הדה לוקס המיותרת של הדיסק ההוא) וניגש לכתוב ולהקליט את אלבום ה"התאוששות" שלו מחדש, תוך כדי שהוא מוותר על שירותי ההפקה הקבועים של דר. דריי (שמסתפק רק בשיר אחד הפעם) ופונה לעזרתם של מפיקים קצת יותר טריים בשוק כמו Just Blaze ואלכס דה קיד הבריטי שעבד עם ריהאנה ועם הראפר הלוהט "בי.או.בי".

ההחלטה לעבוד עם פרטנרים אחרים אכן מעדכנת פלאים את ה"סאונד" הכל כך מזוהה של אמינם ("Cinderella Man"), אבל במקביל משרה על האלבום אווירה פופית ומסחרית רבה יותר מהרגיל, כמו שכבר שאפשר לשמוע בסינגל הראשון וההמנוני " Not Afraid". זו אגב אחת הפעמים הבודדות בקריירה שלו שהוא מוותר על שיר דחקה קצבי כספתח לאלבום.

שיא הדביקות מגיע כמובן ב "No Love", שיתוף הפעולההמפוקפק עם ליל' ויין בו הם מסמפלים את להיט היורוטראש הטחון של האדווי, שכצפוי עורר כבר את זעמם של כמה ממעריציו הגדולים ודי בצדק, אבל מעניינים קצת יותר הם דווקא הדואטים עם ריהאנה (בבלדת המצעדים היעילה "Love The Way You Lie") ועם פינק ("Won't Back Down") שמפתיעה בקול בלוזי עמוק על רקע ביט מעולה עמוס בדיסטורשנים.

קצת מצחיק שהאיש שקרע פעם זמרות פופ לגזרים בשירים שלו, בסוף סוגר אתם על דואטים באולפן. אבל אם לג'יי זי מותר אז בטח גם לאמינם. מה שפחות היה עדיף שעושה זו הטחינה הבלתי פוסקת של הטריק ה"דיידואי" שקיבלנו ממנו לראשונה בלהיט "Stan" ומופיע גם כאן בחמישה קטעים לפחות שמכילים סמפולים ענוגים בפזמון. התוצאה: שני שירים מצוינים ("Space Bound" ,"Going Through Change") ושניים פחות ("Twenty Five To Life", "You're Never Over")  אבל זה כבר באמת תלוי באיך אתם אוהבים את האמינם שלכם.

על דבר אחד כן קשה להתווכח ב "Recovery" וזה שאמינם כבר הרבה זמן לא נשמע כל כך אנרגטי וחד כמו בדיסק הזה, כשהוא מציג יכולות טכניות מושחזות מתמיד ופלואו מדויק שמעט מאוד ראפרים עכשוויים יכולים להתחרות בו. נכון שלפעמים יש תחושה שהטקסטים האמיניים חוזרים על עצמם קצת יותר מדי (פה פנטזיית רצח, שם ירידות על סלבריטאים) ועדיין, יש באלבום האולפן השביעי שלו מספיק הברקות בשביל שיהיה אפשר להכריז שסלים שיידי אכן התאושש וחזר בגדול.

אמינם - "Recovery". הליקון

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
דרגו את האלבום
 
עוד
במדור
אחד לנשמה, אחד למסיבה, אחת לפנים מרגול ושיר לוי מחפשים טיפה של חום

תגובות
כותרת
שם
 
9. אין אליו ומישהוא יוכל להגיד אחרת
10/04/2012 - 10:29
מאת ana
אמינם הוא אחד האנשים שאני הכי מכבדת בעולם כל משהוא עבר הוא עוד כאן איתנו שר את השירים שלו וכל מילה בא לו מהלב שלו
8. אין אליו ומישהוא יוכל להגיד אחרת
10/04/2012 - 10:22
מאת ana
אמינם הוא אחד האנשים שאני הכי מכבדת בעולם כל משהוא עבר הוא עוד כאן איתנו שר את השירים שלו וכל מילה בא לו מהלב שלו
7. מעריצה...
17/07/2011 - 22:51
מאת אסתי מלול
אמינם...התותח..והעצבני...ככה אנחנו אוהבים אותו...
6. שם או כינוי
29/06/2011 - 00:28
מאת OBI TRICE
שמו האמיתי הוא מרשל. אמינם כמובן זה כינוי.
5. אמינם
12/04/2011 - 09:49
מאת אמינם
אמינם זה השם שלו או כינוי?
4. אלוף שיחק אןתה (ל"ת)
06/11/2010 - 14:30
מאת סינדי
3. מלךךךךךך
20/08/2010 - 14:30
מאת מריומה1602
מלללללללללללללללללללללללך!
2. חוולה עליווווווווו, חתיתךךךךך !
09/08/2010 - 11:15
מאת shaymi555
אין על אמינם, הוא הראפר מספר 1!
1. ענקקקק
28/06/2010 - 06:54
מאת יהלי
אמינם פשוט אמן ענקק לא יהיה בחיים מישהו מעליו
 

הכי נצפים
חזקה מתמיד
כתם הפרי
אחד לנשמה, אחד למסיבה, אחת לפנים
פארק חשוך
מרגול ושיר לוי מחפשים טיפה של חום
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.