ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


מסיבת קיץ
הסינגלים החדשים והלוהטים של 'התיירים', אלון דה לוקו, ג'סי ושורטי. הראפר, לא הראפרית
מערכת שירונט 04/08/2011
 

התיירים – "מסיבת קיץ"

צמד הדאנס המצליח "התיירים", אותו מרכיבים המפיק דיג'יי פי.אם והראפר איזי, חוזר עם שיר קיץ חדש ומדבק בעל שם המוצדק "מסיבת קיץ". באווירת הנטחן "Party Rock Anthem" של LMAFO מספקים פי.אם ואיזי עוד להיט מועדונים מוצלח, שאפשר להניח כי יזכה להצלחה דומה של להיטים קודמים שלהם כמו "אהלן וסהלן" ותוכעס".

אלון דה לוקו ופאר טסי – "עושה אותי משוגע"

פחות משבועיים מאז שהוציא את הסינגל  באנגלית "Love Me", משחרר אלון דה לוקו סינגל נוסף. הפעם הוא חוזר לשיר בעברית שיר "עושה אותי משוגע" ואף מצרף לחגיגה את הזמר הים תיכוני פאר טסי. התוצאה, קצת בדומה ללהיט "מאוהב" של סאבלימינל ולירן טל, היא להיט דאנס ים תיכוני שיושב בול על הקיץ.

ג'סי ודפנה דקל – "הצילו"

אחרי שהחזיר למצעדים את "אין מוצא" של אדם, "לילה" של נוער שוליים ו"כוכבים לא משקרים" של יגאל בשן, מוציא המפיק ישי רזיאל (ג'סי) קאבר דאנס נוסף לקלאסיקת פופ ישראלית, הפעם עם קריצה אקטואלית למחאת הדיור שכבשה על המדינה בשבועות האחרונים. מדובר בהפקה מחודשת ללהיט "מי יציל את הבית שלי" שיצא במקור בשנת 1989 באלבום הבכורה של דפנה דקל. האחרונה אף משתתפת בשירה גרסה החדשה בהקלטות שירה חדשות לצד רזיאל עצמו.

שורטי – "קיץ על החוף"

אמיתי צברי היה חבר בעבר בצמד "הישראלים", צמד שהיה אחראי ללהיטים גדולים כמו "תזיזי ת'ישבן" ו"ריקוד השורטי ביגי". לכבוד הקיץ הוא מוציא לבד סינגל קיצי חדש בשם "קיץ על החוף", שזוכה למקצב רגאיי ונגיעות ים תיכוניות שיותר ממזכירות את הסטייל של ההרכב המקורי.

 

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.