ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


פרוייקט שימור
המופע של אלן פרסונס בתל אביב היה ארכאי, עם ניחוחות אייטיז חזקים, ואיכשהו, כלל גם כמה רגעים בלתי נשכחים
גיא ניב/ מערכת שירונט 08/03/2010
  דרוג המערכת
The Alan Parsons Project
בהופעה חיה בהיכל התרבות, תל אביב
7.3.2010
דרוג הגולשים
 

לא ברור מה היה אלן פרסונס, מהנדס הקול האגדי שעיצב את הסאונד של "אייבי רואד" של הביטלס ו"הצד האפל של הירח" של פינק פלויד, חושב לו היה נקלע להופעה של אלן פרסונס אמש בהיכל התרבות. למרות האקוסטיקה הטובה בדרך כלל בהופעות בהיכל בהן הייתי עד היום, דווקא מהנדס הצליל המהולל יצר סאונד נפוח מדי, עם דגש על התופים שהולבש עליהם מין אפקט ג'נסיסי חצי מתכתי חצי חלול שנתן לכל העסק גוון בומבסטי ומלאכותי. גם ההישענות הכבדה על סינתיסייזרים ותכנותים, יחד עם הרבה פירוטכניקה בתאורה, שנראו יותר כמו מחווה לנשף סיום באייטיז מאשר משהו מתוכנן בקפידה, לא הועילו לעמעום תחושת הפומפוזיות הכבדה.

זה היה ערב מוזר. מצד אחד היכל תרבות כמעט מלא באנשים חסרי הגדרה כוללת: רוסים בחולצות משונות, אנשים שנשארו עם הרבה קוקו ומעט שיער, שפמים מתוצרת האייטיז, משקפיים, הרבה מסגרות משקפיים, ומצד שני חבורה של צעירים שרקדו בבלקוני כאילו הם נמצאים בהופעה של מדונה. על הבמה לעומת זאת היה איש שהוא בעצם פרוייקט שהחליף כמעט את כל החברים שלו כמה פעמים ולרגעים נשמע כמו מחווה למודרן טוקינג יותר מאשר כמו האיש שאחראי לכמה מהאלבומים הגדולים בתולדות הפרוגרסיב רוק.

בחצי הראשון, הסתמי היו יותר מידי יצירות מתחום שירי הפופ-רוק הסכריניים שלו מדיסקים כמו On Air או Valid Path, אבל אחרי ההפסקה (שבמהלכה התגלה כי אחוז המעשנים באולם עמד על בערך 70 אחוז), המופע התרומם עם ביצוע מעולה ל- Turn of the friendly card, ועוד שורה של להיטים שנגמרה בביצוע המתבקש ל- Eye in the sky שהרים את כל היכל התרבות על הרגליים והדרן בדמות Old and Wise ששום אוסף בלדות אייטיז לעולם לא יהיה שלם בלעדיו. באותה נקודה בערך אתה מבין גם את הערב. זה לא ערב מוזר. אתה פשוט נמצא בתוך זכרון. קפסולת זמן. המופע של אלן פרסונס הוא חתיכת מפגן מוזיקלי. באיחור של שלושים שנה.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
דרגו את האלבום
 
עוד
במדור
אחד לנשמה, אחד למסיבה, אחת לפנים מרגול ושיר לוי מחפשים טיפה של חום

תגובות
כותרת
שם
 
1. hi
29/06/2011 - 03:03
מאת evelyn
Hello my dear, how are you? My name is Miss Evelyn, and i am, still single. I am a smart lady and nice looking i took interest on you profiles despite that i have not seen you in person but your profiles really gave me a nice pleasure to communicate with you. and I hope you will be the true loving, honest partner that I have been looking for, And I have something special to tell you about me please i will like you to reply to me urgently so i will tell you more about my self this is my box above please try to mail me back on my email address(evelyn.kabash@yahoo.com) so that i can tell you more about me and also send my pictures to you. Please just want you to remember that age, race does not matter the distance, colour or language does not matter but love matters alot in life.i waiting to hear from you yours Evelyn.
 

הכי נצפים
חזקה מתמיד
כתם הפרי
אחד לנשמה, אחד למסיבה, אחת לפנים
נחשו מי חזר?
פארק חשוך
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.