ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


האישה הבינונית
כריסטינה אגילרה מפסידה אומנם בתחרות עם ליידי גאגא, אבל רושמת לזכותה כמה שירים מוצלחים במיוחד. הישג של ממש בהתחשב באלבומה החדש והבינוני
נוי אלוש 15/06/2010
  דרוג המערכת
לעולם (2003)
דרוג הגולשים
 
בזמן שכריסטינה אגילרה הייתה עסוקה בלהתחתן ולהביא ילד לעולם (שגם מגיח בקולו לרגע קצר בדיסק החדש), פרצה לעולמנו ליידי גאגא ופחות או יותר נכסה לעצמה כל צליל וסטייל אופנתי אפשרי שאפשר לעלות על הדעת. כשאגילרה, בסה"כ בת 29, התפנתה מהחיתולים הסתבר לה שכבר לא יהיה כל כך קל להפתיע את המעריצים שלה, שחלקם כבר נטשו בינתיים למחנה גאגא או במקרה הגרוע התבגרו והפסיקו לשמוע מוזיקת פופ.
אבל במקום לנסות ולכת לכיוון שונה ומקורי קצת יותר, כמו שעשתה בהצלחה באלבומה הקודם והכפול "Back To Basics" אז עטתה על עצמה תדמית של דיוות ג'אז וסול עם קלאסה, ניסתה אגילרה ללכת עם הליידי החדשה ראש בראש.
הסינגל הראשון והגרוע "Not My Self Tonight", כולל הקליפ הדי נועז שלו (גם יחסית לקליפ השערורייתי של "Dirrty" מאלבומה השני) הבהירו שמדובר במלחמה אבודה מראש.

למזלה, האלבום המלא העונה לשם העתידני "Bi-On-Ic" , קצת יותר מפתיע מאותו סינגל שניסה לקמבק חזרה לעולם את כריסטינה המחודשת לעולם. הוא אומנם לא אחיד ברמתו ומשחק קצת יותר מדי על תדמית זנותית, שברור שלא ממש משקפת את אגילרה בחייה כרגע, אבל כן כולל כמה שיתופי פעולה מעניינים, שחלקם מייצרים שירים טובים למדי.


לצד "חשודים מידיים" כמו לינדה פרי (שכתבה לה את הלהיט "Beautiful") וטריקי סטיוארט (שעבד עם ביונסה, ריהאנה ואחרות) אפשר למצוא ברשימת הקרדיטים גם את הזמרת והראפרית M.I.A הסרי-לנקית ("Paper Planes") שאחראית לממתק הפופי אלקטרוני "Elastic Love", וזמרת הפולק פופ האוסטרלית סיה פולר שכתבה לה שלושה שירים מוצלחים מאוד בדיסק ובראשם הבלדה "You Lost Me".


מה שאולי יציל לה את האלבום במצעדים הוא הסינגל השני והמעולה Woohoo שמארח את הראפרית הלוהטת של הרגע ניקי מינג' ומתגלה כלהיט מדבק במיוחד והבלדה המוצלחת Lift Me Up שכתבה לה פרי. לעומת זאת, את הסינגל הראשון וקטעי אר.אן.בי/היפ הופ סתמיים כמו Desnudate, Sex for Breakfast היה בהחלט אפשר להשאיר בבחוץ.

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
דרגו את האלבום
 
עוד
במדור
אחד לנשמה, אחד למסיבה, אחת לפנים מרגול ושיר לוי מחפשים טיפה של חום

תגובות
כותרת
שם
 
2. :)
19/07/2011 - 14:39
מאת holly
כריסטינה אגילרה מלכה!!!!!!
1. אף אחד לא מגיע לרמה של גאגא!!
19/06/2011 - 14:45
מאת
כן כן גם לא כריסטינה אגילרה אף אחד לא מגיע לרמה של גאגא!!!!
 

הכי נצפים
חזקה מתמיד
כתם הפרי
אחד לנשמה, אחד למסיבה, אחת לפנים
נחשו מי חזר?
פארק חשוך
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.