|
4 תגובות
|
|
|
|
|
|
בצער לא רב ביגון לא קודר
ריקי גל
מילים: חנוך לוין
לחן: מתי כספי
אני זוכרת אותך, זוכרת היטב,
בצער לא רב, ביגון לא קודר,
וככל שהזמן מוסיף וחולף,
הצער לא רב, היגון לא קודר.
אני חושבת עליך ואינני בוכה,
הצער לא רב, היגון לא קודר,
חיי מתרחקים מחייך שלך
בצער לא רב, ביגון לא קודר.
בצער לא רב, ביגון לא קודר,
כי הזמן את העצב ליד המתים קובר.
סלח לי אם אינני מאוד עצובה,
הצער לא רב, היגון לא קודר,
עלי להתכונן לעצב הבא,
בצער לא רב, ביגון לא קודר.
אני שוכחת אותך, שוכחת היטב,
בצער לא רב, ביגון לא קודר,
וככל שהזמן מוסיף וחולף,
הצער לא רב, היגון לא קודר.
בצער לא רב, ביגון לא קודר,
כי הזמן את העצב ליד המתים קובר.
|
|
|
|
|
|
|
תודה, המערכת תבדוק את הקליפ ותוסיף אותו למאגר
|
|
© זכויות היוצרים שמורות למחברים
ולאקו"ם
|
|
|
|
|
|
|
4. הזמן רופא לכל
|
01/12/2023 - 11:08
|
|
מאת
אייל@
|
שיר המציג את הזמן כתרופה ליגון ולצער. מילים השולחות מסר עכשווי של תיקווה, למי שניפרד וכואב עכשיו, או מזמינות להיזכר בפרידה כואבת שהייתה, ושהזמן ריפא או אמור היה לרפות...
|
|
|
|
3. מציאות במקום "סרט"
|
04/10/2016 - 11:44
|
|
מאת
שי לשר (Lasher)
|
תיאורה של האמת, את ה"הצגות" מתחת לרגלים שומט.חנוך לוין ז"ל היטיב לתאר מציאות כפי שהיא ואף הרגיז רבים מהשוגים באשליות הוליוודיות וחיים "כמו": על מסך דו מימדי ומצפים שהמציאות "תיישר עצמה" לפי הבמאי. השיר הזה (שמר כספי, שלטעמי הוא גאון בתחומו והלחין באופן שלא ניתן לשפר ויש להעריך בהתאמה לרמת התוכן של חנוך לוין גם בהאזנה וגם בהתיישרות לפי המציאות) הוא התאמת השומע למציאות במקום התאמת המציאות לרצון השומע. בשילוב המילים והלחן עם המבצעת (וזכור לי שגם גב' היימן קיימת לעניין זה) והליווי הכלי, זו יצירה מהגאוניות ביותר שאני מעלה על דעתי ו-או בזכרוני ממה שקיים ב"חצר של ישראל" (על משקל "הבית של פיסטוק", המכונה "המדינה").
|
|
|
|
2. מציאות במקום "סרט"
|
04/10/2016 - 11:01
|
|
מאת
שי לשר
|
תיאור האמת, את ה"הצגות" מתחת לרגלים שומט.חנוך לוין ז"ל היטיב לתאר מציאות כפי שהיא ואף הרגיז רבים מהשוגים באשליות הוליוודיות וחיים "כמו": על מסך דו מימדי ומצפים שהמציאות "תיישר עצמה" לפי הבמאי. השיר הזה (שמר כספי, שלטעמי הוא גאון בתחומו והלחין באופן שלא ניתן לשפר ויש להעריך בהתאמה לרמת התוכן של חנוך לוין גם בהאזנה וגם בהתיישרות לפי המציאות) הוא התאמת השומע למציאות במקום התאמת המציאות לרצון השומע. בשילוב המילים והלחן עם המבצעת (וזכור לי שגם גב' היימן קיימת לעניין זה) והליווי הכלי, זו יצירה מהגאוניות ביותר שאני מעלה על דעתי ו-או בזכרוני ממה שקיים ב"חצר של ישראל" (על משקל "הבית של פיסטוק", המכונה "המדינה").
|
|
|
|
1. מתי קרפדה
|
17/01/2012 - 13:05
|
|
מאת
ענבר
|
אני נותנת למתי כספי טוב מאוד.במינוסים.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|